tisdag 21 december 2010

Finn Fem Fel.

Det första felet var troligen att doggen började yla av pinknöd i köket alldeles för tidigt för min kropp.
Kardinalfel nummer två var att efter jag vimsat ut med honom iklädd endast nattsärk gick och lade mig igen.
Snark!
Fel nummer tre:
Man skall ha minst ett öga öppet när man öppnar dörren för vänliga elektriker som inget ont anar.
Fel nummer fyra:
Man skall inte rusa som en vettvilling från fönster till fönster och ut bara fötterna på trappan och yra om månförmörkelse. Det kan svårt skrämma ovannämnda unga elektriker.
Det femte felet var att felet inte hittades.
Gårdsbelysningen lyser fortfarande inte.

Dessutom så hittade jag under mina tafatta försök att få till lite julstämning i huset, en massa grunkor som inte alls har med julen att göra.
*vill bara säga att nu lyser det på gården och på bilden finns faktiskt "fem fel", som hör till andra högtider*

1 kommentar:

  1. Kanske inte så mycket att hänga i julgranen....men sjuttona ändå att ni inte hittade el-felet. Vi hörs.

    SvaraRadera