söndag 17 juni 2012

Ring, ring

... som ABBA sjöng...
Här sitter jag nu och bloggar lite halvseg, men med en varm känsla i kroppen.
Jag var på 50-års fest i går som visade sig vara en bröllopsfest.

Man blir ju glad över att folk är lyckliga och vill visa det för resten av världen.
Lycka till då turturduvor.
(Men jag måste ju säga att i ärlighetens namn så har de ju övat på att vara gifta i en skock med år redan.)
Det enda var att vi hastigt måste ändra lite i överraskningsprogrammet som vi i familjen har jobbat i flera veckor med.
Vi har brainstormat, skrivit manus, övat och tillverkat attiraljer som krävs för dessa utövningar.
En oskarsstatyett torde vara på sin plats att få... flera förresten... en för manus och en för regi och
en går naturligtvis till Fryk för bästa musik.


(ha ha ha, förresten, kul att se oss 50-60- åringar att steppa omkring och dansa Hip-Hop)



4 kommentarer:

  1. Grattis till brudparet som jag tror vet vem är. Hip hoppas ni hade trevligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jooodå, det ordnade sig bra med den saken.
      Och jag skall hälsa vid tillfälle!

      Radera
  2. Hälsa och gratta!
    Verkligen roligt! Lika roligt för gästerna kan jag tänka mej.
    Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det blev ju ett mera romantiskt inslag plötsligt. Kom hem 0500. Fick då äntligen tid att läsa gårdagens tidning.

      Radera