torsdag 14 juni 2012

Sådärja.

Blomlandet längs gången till entrén, nu

pimpat!

6 kommentarer:

  1. Men wow vad fint det blev! Men hur är det riktigt, borde inte du sova den här tiden...? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I ärlighetens namn måste jag säga att jag gjorde landet under ledigheten och bara "färderade" det hela under vakperioden.
      Nu är det fint, men det gäller att hålla oönskat grönt därifrån nu. Det kan bli lite si och så med det ibland, då jag är en hopplös projektarbetare som egentligen bara vill jobba när jag är inspirerad.
      Om inspirationen uteblir .... jaaa...

      Radera
  2. Hm, du kanske hamnar i blogglandet i stället. tihihi
    louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bloooggland med tusende bilder och ord runtomkring världen jag sääänder.
      Bloggland vårt Bloggland jag gräver i jord
      och besväras av nariga hä-än-der...

      Radera
  3. Ha,ha, du vinner ordväxlingen.
    Man svär över allt arbete men man kan ändå inte låta bli. Det är av födsel och ohejdad vana.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa! jag är bäst jag är bäst jag är bäst!

      Radera