måndag 14 januari 2013

Grace underhållning.

Ännu några bilder från en del av underhållningen.


Pete Parkkonen (genombrott i finska Idol) med sitt band.


Det är inte lätt att få affärsmän att headbanga, men till slut när grabbarna slet av sig sina t-skjortor lossnade det något.


Det var inte fel på energin.


Ett av Finlands bästa scenljud på en kostnad av cirkus en miljon sköna europluringar lockade till slut ett gäng danslystna.
Under inledningstalet önskade man att man mer än gärna tog bilder och spred texter om Grace på de sociala nätverken. Hemlighetsmakeritiden är för all framtid slut.
Nu tycker jag att jag hållit del av det avtalet.

4 kommentarer:

  1. Här tycker jag att jag kan lägga in en kommentar om konstnärligt arbete. Jag antar att det är det som killarna på scenen utför.
    Nu till virkning, som du har snöat in på. Fortsätt med detta så länge du har utlopp för behovet att utföra konstnärligt arbete. Jag läste en kommentar av en aktiv konstnär att det är inte produkten som räknas, utan det är skapandet och vägen till ett konstverk som räknas.
    Man behöver inte behöva konst till nyttiga ändamål!!
    Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja faktiskt är det inte en stor virknål rockarna håller i handen? Jag skall genast hänga upp min virkning till allmänt beskådande. :)

      Radera
  2. Asså, dom affärsmän som jag träffade på färjorna då jag var ung - tyckte jag var ordentligt headbangade innan de steg ombord.

    Och jag förstår att VGL vill dra nytta av gratisreklam. På min ordjorden blogg har besöksantalet ökat då jag skrev om Grace och lade ut en flygbild över en annan stor Vikingfärja.
    Jag borde med det egentligen ha gratis årskort på Vikinglinjen.

    Men det är trevligt att se dina fina bilder.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag bjuder på det. Det är min innerliga önskan att det går bra för ett rederi som vågar satsa på detta sätt. Även Eckerölinjen har satsat, må det bli strålande affärer även där.

      Radera