fredag 14 juni 2013

Igår...ömsom vin ömsom vatten!



                                             ...97...98...99...nu kommer jag!


                                                                  Hittad!

Ja det där var ju VIN-bärsbusken som jag hittade bland ogräset.
VATTEN + även lite gamla löv fanns det i oljan som jag började (men hejdade mig någorlunda i tid) ...fylla på i bilmotorn. Jag hade visst hittat en gammal kagge som skulle föras till problemavfall.
Medan maken tömde oljan ur bilen for jag till Post och Tullhuset för att slipa på det sista av vårt (Bel Canto och jag) uppförande "VID HAVET".
Det visade sig att en del av scenenarbetet inte var helt klart. Typ, det saknades en hel midsommarstång...


Så bara jag hasplat ur mig de sista tonerna så satte jag mig för att göra kransar.


                                             Tittut!

2 kommentarer:

  1. Mysig terapi. Och så kommer de klagomål i messaspalten om att på Hammargården leks det hela dagarna...va bra det låter:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stången gjordes färdig i kväll. Det blev riktigt fin där den står på Tullhusets borggård. I morgon är det meningen att dansa runt den. Haj hå få se hur det skall gå!

      Radera